Undersköterska

Va på komvux för ett tag sen och sökte in till omvårdnadsprogramet till hösten, helt på distans. Vill bli undersköterska, till att börja me då min största önskan är att bli barnmorska på förlossningen. Skulle fått svar om utbildningen i måndags, den 17 maj om vi kom in eller inte. Maila syv igår och fråga då ja inte hört något. Men då hade dom inte hunnit klar i måndags men att rektorn satt nu och bestämde hur de skulle bli. Så ja får ett mail så fort dom vet något. Ja hoppas hoppas hoppas att ja kommer in :)

Dagarna går kanon fort tycker ja :S Helt otroligt, snart juni för tusan. Vart tar tiden vägen haha Ja är hemma me min son, ja jobbar o umgås me familjen. Vännerna träffar ja sällan :( De är så tråkigt att de blivit så. Men ja vet iallfall vilka som är mina riktiga vänner :)

Fick mitt lönebesked idag, och ja vart underbart chockad :) Hade räknat med att få mindre än va ja fick , så nu behöver ja ju inte ha dåligt samvete för kläderna ja har beställt haha :D

Milton står här vid vardagsrumsbordet, käkar kex. Ja väntar på att lillasyster och Marcus ska komma hit. Vi ska beställa pizza och käka ikväll :P Gött gött. Sen blir de att lägga Milton, upp tidigt imorrn. Ja jobbar dag och Milton ska till dagis. Jobbar dag på fredag me, så blir dagis för Milton då oxå :) Blir roligt för han.

Nehe nu kom Frida, dags för att avsluta här.. Hej hej 


Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas du kommer in då =)

2010-05-20 @ 15:09:59
URL: http://mccj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0