trööööööött

Ja usch, såhär trött som ja är nu har ja inte varit på as länge. Vet inte vad det beror på :S Imorrn jobbar ja dag igen så börjar kl 10-14.15 och Milton går på dagis 9.20-14.20. Då ska vi hem och bara ta de lugnt. I helgen är ja ledig :) Så då ska ja försöka få sova lite längre på morgonen :) Då kan ju Milton me sova längre.

Ikväll är han jätte tråkigt :/ Vill inte sova. Ropar på mig och kommer upp titt som tätt. Men bara bära in han i sängen igen utan att säga ett ord. Haha har glott lite för mye på supernanny tror ja :)

Blir att lägga sig själv snart, orkar knappt hålla ögonen öppna :( Så blir inget långt inlägg här inte.

Så nu säger ja godnatt

Kommentarer
Postat av: Ester

SV: Tack snälla :)

Tyvärr så har jag blivit tvungen att sluta med nagelbyggandet då jag blivit riktigt allergisk mot akrylen! Har fått stora blåsor på hela kroppen och problem med luftrören när jag pysslat med det så det gick inte längre:(. Jag vet dessvärre inte heller någon annan som gör detta här i finspång.

Såg att du hade sökt in till USKAutbildning, vad spännande. Hoppas verkligen att du kommer in!

Kram

2010-05-21 @ 13:39:14
URL: http://undefinedcreature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0