Rödrumpa = Fler tänder ?

Dagen börja me att Milton vakna, gick upp och satte igång sin stereo och radion sattes igång. Vakna till av de och hörde honom sitta o leka på rummet. Låg och blunda i sängen och drog mig lite, hörde att lillfisen kom in i mitt sovrum. Ja låg me ryggen till dörröppningen så hörde att han stod bakom mig. Vände mig om sakta och kika upp och där stär min älskade prins me världens leende :D Då börjar verkligen dagen perfekt. Kände att de lukta baj om han så vart att stiga upp och byta. Han va lite irriterad i rumpan, men inget som han märkte av. Så vi käka frukost och klädde på oss. Sen vid kl 10.30 så sov Milton middag innan lunchen. Ja passa på att duscha då, och fixa lunch. Blev spaghetti och köttfärssås :P Miltons favvo hehe Sen vakna prinsen precis när maten va färdig så vi satte oss och käka. Sen fixa ja de sista innan ja skulle åka till jobbet. Då hörde ja att Milton stod och klämde i ett hörn hehe Så då va de bara att byta på han innan ja skulle gå över till Frida och lämna han. Då va de löst och han va fortfarande lite irriterad men inget han märkte av när ja torka o så.

Gick sen över me han till Frida och cykla sedan iväg till jobbet. Och de har gått bra på jobbet idag, skönt att denna vecka har kommit igång. Förra veckan hade ja bara ett pass. Nu blir de lite mer framöver :)

Vid kl 20 så ringde Frida och sa att Milton va ill röd i rumpan plus på de manliga partiet och att han hade ont när hon torka. Men ja kom på varför han fått så. Eftersom han vart snorig i lördags igen och lös i magen så är de såklart tänder på gång igen :) Samma syptomer som han fått förut när tandsingarna kommit. Så ja hoppas på att de är de. För han är pigg och kry annars, förutom diarren och förkylningen.

Kom hem kl 21.10, prata lite me mamma och lillebror, och Milton såklart. Mamma och lillebror gick hem och ja la Milton. Gjorde lite kvällsmat till mig. Milton va lite trälig me att vilja sova ikväll så fick sitta vid han tills han somna.

Ja just de, ja hade ju en god nyhet som ja inte berättat. Och de är att ja fått en fast tjänst på mitt jobb tom 1/9-10 :) Känns helt underbart.

Nehe godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet :D

2010-05-14 @ 10:26:19
URL: http://johanna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0