Nya kläder och trädgårdsarbete

Idag kl 8 gick ja, Milton, mamma och lillsyrran till viberga och handla lite. Sen gick vi vidare till ica för att ja skulle ta ut två paket. De ena va kläder till Milton och sen va de lite grejer till mig :) Kommer bli fin fina :) Bilder på våra nya inköp kommer nedan.

Igår va de kanon bra väder, så fixa äntligen i min trädgård igår. Hade ju ett stort jordhål me en massa ogräs i som ja skulle ta bort, lägga ny jord och sen så gräs. Och igår så passa ja på :) Så nu är de bara att vänta in lite regn så de blir blött ordentligt så gräset börjar växa :) Kommer lite före bilder och efter bilder nedan.

Idag ska ja jobba kvällsjour så börjar kl 15 och går av imorrn kl 12, sen ska ja och Milton förmodligen umgås me Effa och Milo :) Ska bli kul. Nehe fixa lite me packningen ja ska ha me mig, så de är klart till sen.

Hej hej



Min lillfis <3


Nya grejer är alltid kul :)
    

Mitt trädgårdsprojekt :)
Före



Trädgårdsprojekt :)
Efter


Kommentarer
Postat av: Effa

Jätte fina kläder, det kommer Milton bli fin i:) jag har med skickat efter massa sommar kläder:) För en gångs skull blev det mer till mig än till Milo. Tänkte kolla på mer sommarkläder till honom när vi åker till stan :)

2010-05-18 @ 12:32:43
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/
Postat av: Fiia

Åååå så stor Milton blivit , vikken sötnos han är :) <3 saknar dig Milton och Xtra :)

2010-05-19 @ 19:52:32
Postat av: Anonym

stor han blir killen, vilken storlek har han nu? fin sida!

2010-05-21 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0