Härliga dag

Denna dag börja inte bra :( Hade inget att behöva gå upp till idag, utan ja och Milton kunde sova hur länge vi ville. Men självklart är de nån som ringer på min hemtelefon kl 8.30, me skyddat nummer. Milton låg fortfarande och sov, och självklart så vakna han av telefonen och ville inte somna om. Fy satan va förbannad ja blev. Så nu har ja satt min hem telefon på ljudlös och mobilen på ljudlös, för imorrn ska vi sova så länge vi kan. Ska på möte kl 13 men annars har vi inget.

Ringde min kusin Elin och fråga om hon ville ha kaffe, för ja hade satt igång åt mig själv, men sluta me att ja fick ta me mig mitt kaffe i termosen så drack vi kaffet hos Elin istället haha Men lika trevligt för de. Sen vid två tiden så gick ja och Milton bort till Ullis och Thess för att kolla om dom va hemma. Och de va dom :) Vi bestämde oss för att ta en promenad upp till viberga och handla. Köpte me oss "skräpmat" hem från jourlivs, men de va super gott. Sen köpte vi fika me :) Vart proppmätt haha Vi kolla film me medans vi åt, men va lite svårt att koncentrera sig för Milton sprang runt över allt och busa me Cliff haha gullisar :) Gick hem vid halv sju tiden. Stanna vid Elin och sa hej, för mamma satt där me.

Milton va trälig att somna ikväll, så fick lägga mig hos han och de tog ca 1,5 timme för han att somna :( de som brukar ta 10-15 min bara. Men han va så otroligt övertrött, så antagligen va de därför han krångla så mye. Han krångla omkring och visste inte riktigt hur han skulle ligga. Men till slut så.

Har precis varit ute och vattnat mina blommor :) Dom på balkongräcket me, så fint ja har de :D
Nu ska ja ta och krypa ner oxå, är så jädrans trött.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0