De här med....

Det här me rubrik är oftast svårt, att skriva en bra rubrik. Tycker ja skriver samma rubrik hela tiden haha

Milton sover och ja sitter här och glor. Tog lite tid att lägga prinsen ikväll, han kom upp ett antal gånger så ja fick lägga in han i sängen igen. Frida har varit här en stund ikväll, ja fick för mig att baka kladdkaka, men vart inget gott. Har blivit kräsen när de gäller kladdkaka tror ja, har köpt färdig i affären då när vi käkat de. Och de är mye godare än att baka själv. Så de va sista gången ja baka kladdkaka. Tänkte baka bullar i veckan och sen tosca kaka, har fått någon baknojja haha brukar inte tycka om att baka. Men ibland så :)

Är trötter så blir nog tidigt isäng ikväll. Jobbar ju imorrn och då får ja ju inte lägga mig förns kl 00 och så måste ja va uppe vid kl 8. Så då är de lika bra att få sova ordentligt ikväll så man orkar hålla sig vaken imorrn kväll. Blir att ta me sig datorn. Kolla film o så. Sen på tisdag är de dags för att betala räkningar, alltid lika kul, eller inte haha. Måste posta ett paket på tisdag me, efter ja slutat jobbet.

Nehe om man skulle ta och fixa sig för sängen, Natt natt


Det underbaraste som finns <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du tkr det är jobbigt att komma på rubriker, skriv dagens datum bara :) Det gör jag, för jag orkar aldrig skriva någon rubrik :P

2010-05-23 @ 21:27:17
URL: http://johanna89.blogg.se/
Postat av: chris

Älskar skorna =)döööö coola ;)

2010-05-25 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0