Blåsiga dag

Ja usch vilken dag :/ Inget kul att vakna när de är sånt här väder. Man har lust att ligga i sängen hela dagen och invänta de fina vädret. Men de går inte, eller Milton vill inte sova hela dagen hahaha Inte ja heller iofs. Så blev att städa lite här hemma. Har storstädat mitt sovrum och bäddat rent. Så nu är de fint där inne :) Har vikt tvätt me som ja ska lägga in i byråerna. Ska nog storstäda mitt vardagsrum me, behövs. Leksaker ööööverallt kan ja lova. Milton leker me sina saker överallt haha lilleplutt :)

Va över till mamma en snabbis me, skulle slänga sopor så gick dit och tog en kopp kaffe, så Milton fick komma ut och få lite luft me. Men som sagt går inte att vara ute i denna blåst :/ Blåser lite kallt me. Inget skönt alls. Vart har värmen tagit vägen?

Imorrn är de dags för jobb igen, börjar kl 15 och slutar på tisdag kl 12. Sen är ja ledig ända till lördag :) På onsdag blir de stan me Effa och mamma :) Ser ja fram emot. Ska handla hem mat och sånt, de behövs nu. Skulle vilja åka till IKEA me och köpa mig en ny byrå, en större. Hatar att ha mina kläder i klädkammaren :( Men vi får se hur de blir.

Nehe nu ska ja greja lite här hemma igen.. Heej heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0