Motivation!

Jo de har ja, som attan. Ja vill de här så förbannat mye. Ja orkar inte se ut såhär längre, mår inget bra. Kroppen orkar inte, o ja är bara 25 år o ja ska orka hur mye som helst. Ja vill kunna åka till badhuset o bada me mina barn, men som ja ser ut nu så vill ja inte. Ja vågar inte visa mig, rädd för vad andra ska tycka o säga bakom min rygg. Visst ja har fött två barn men de har flera gjort o alla ser inte ut såhär :/ vissa får turen att de inte ens syns på medans andra ser ut som mig :(

Ja tränar så ofta ja kan o ja går powerwalks så ofta ja kan. Ja försöker att inte äta för mye skitmat o godsaker. Vissa dagar är lättare medans andra dagar är svårare. Men ja vill och ja försöker. Ja gör detta endast för min egna skull först och främst och mina barns skull förstårs. Kunna orka leka me dom mer o röra mig mer.

Något som kan såra mye är att hela tiden höra ifrån andra hur de går för dom osv. Ja får aldrig höra något :( Ja önska de syndes på mig me dom ynka cm ja minskat. Önska denna jävla slapphud kunde minska me :( usch.. Skulle vilja ha en massa pengar så ja skulle kunna fettsuga mig o sen göra bukplastik, armplastik o lårplastik. Men de är drömmar.

Nu ska ja sätta mig i soffan o vänta på min älskade sambo som kommer hem från jobbet om en stund ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0