Ikea

Denna dag började tröttsamt. Ja va svin trött när klockan ringde o ja hade svin ont när ja reste mig upp. Kunde knappt gå :( så ja messa mamma o kolla om hon kunde lämna Mille på dagis åt mig, o de kunde hon. Mille vart kanon glad över att de va mormor :) när mamma o Mille gått så satte ja mig i soffan o glodde på tv:n, men ögonen for bara igen, så ja chansa o la mig på soffan o ja somna som en stock. Vakna halv tolv o då va ja helt bedövad i höften :( usch va ont de gjorde, men sömnen va behövlig. Tog en dusch o sen gjorde ja mig klar för att åka till dagis för utvecklingssamtal :) allt va positivt o de va skönt att höra, min duktiga prins <3

Efter dagis åkte ja o Mille hem för att hämta älsklingen. Åkte sen o hämta Frida, o så bar de iväg till ikea. Vi fick me oss allt hem som vi skulle ha :) vart 2 nya resårbottnar till sängen, en ny tv-bänk, blomkrukor till v-rummet, spjälsängsskydd o en malm byrå till Olivia :) så imorrn hoppas ja på att få upp nya tv-bänken :) bara älsklingen orkar.

Ska ju till pappa imorrn em o klippa gräs o vattna en sista gång för på fredag kommer äntligen pappa hem efter 5 veckor :) ska bli skönt att få hem han. Imorrn fm ska ja till mödra på kontroll kl 9:30, o Mille ska få följa me för att få höra sin lillasyster :) sen viberga o handla. O så ska vi vänta på att klockan går så älsk ska gå upp. Då blir de att laga mat innan vi far mot pappa.

Imorrn ska mina sista fiskar flytta me, känner att ja inte har nån ork för att sköta akvariumet just nu. O lär väl inte få mer tid efter att Olivia kommit.

Nehe nu är de sängdags, natti

( En trött Mille på G till ikea )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0