Då va de dags igen :)

Jaha då va de dags att börja blogga igen känner ja. Känns inget roligt att gnälla på fb hela tiden. För de är bara gnälleri hela tiden. Me ja kan inte råför de. Försökt vara positiv men de har gått så pass långt så ja mår så otroligt dåligt. Känner mig ledsen o deprimerad, men antar att de har me tröttheten o göra me, inte bara smärtan. Nätterna får ja kämpa mig igenom. Ligger o vänder o vrider på mig in till de längsta. Sen är de bara att ge upp. De gör så ont i höfterna så fy fan. O inte nog me de, nu har ja börjat få sura uppstötningar på nätterna så fort ja vänder på mig. Har prövat novalucol två nätter i rad men än har de inte gjort nån effekt. Men ja fortsätter att äta tills torsdag, för då ska ja på kontroll på mödra, så ska prata me min bm.

Förstår inte varför ja va tvungen att få denna foglossning :( de har varit ett helvete. Ja är kanon glad över detta barn, men graviditeten har varit ett helvete, sen v 16 typ. Så har fått stått ut me detta så länge. Folk säger att ja får stå ut o att ja får tänka på att ja får nått fint utav de. Ja visst får ja något fint o vackert. Men ni förstår inte denna smärta, ni kan inte känna den. Så nej ja står snart inte ut. Ja är så fruktansvärt trött, går på reservern nu. Vill vara en bra o glad mamma åt Mille, men ja är mest bara tjurig o grinig.

Vad ska ja ta mig till? Olivia är ju inte beräknad förns 9 Juli, o de är ju ett tag kvar. Ja kommer vara en levande zombie när hon kommer.

Jaha nog me de. Går in i v 35+6 imorrn, eller idag eftersom klockan är efter tolv.

Imorrn fyller mosters prins 1 år :) tiden har gått undan hehe så vi ska på kalas. Kämpa sig upp för alla trappor haha men de är de värt.

Jaha lägga sig då. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0