Pain in my back

Ja fy satan, de kan ja lova. Vet snart inte vart ja ska ta vägen. Käkar värktabletter men de hjälper ju faan inte. Men får väl ringa sjukan om de inte går över. Vart inget jobb idag :/ Har inte sovit nästan något inatt. Inte vetat hur ja skulle ligga. Alla ställningar gjorde ont :( Sen vakna Milton halv tre inatt me o härja. Så fick gå upp o lägga honom igen. Sen lägga sig i sängen igen o försöka hitta ett sätt att ligga på som inte gjorde ont. Men fick som sagt ringa och sjukanmäla mig idag och sen ringde ja och prata me mamma om Milton fick komma iallfall en stund så ja skulle kunna få försöka sova en stund. Och de gick jätte bra :) Och sömnen behövdes kan ja lova, Tack mamma ♥


Efter ja vaknat så gick ja till mamma och hämta Mille, sen gick vi hem igen. Såg att vi va tvugna att handla så fick bege oss till viberga innan de stängde. Usch de är så jobbigt att gå me denna rygg alltså :( Men imorrn ska ja jobba jour och ja hoppas de går bra. Får göra dom lättare sysslorna. Kan inte vara hemma, måste jobba.


Usch känns som ja typ bara gnäller i detta inlägg men skiter ja i, min blogg o ja skriver va ja vill. Upp till er om ni vill läsa eller inte haha

På lördag em ska ja städa och greja här hemma. De behövs nu. Sen funderar ja på att ta kort på den färdiga lägenheten och lägga ut här så ni får se hur de blev nu efter renovering :)

Om de finns nått intresse för de förstårs.. Släng in en kommenter om ni vill se, annars är de onödigt haha..

Nehe nu ska ja glo på tv. Älsklingen jobbar sista natten, sen är han ledig i 14 dagar :) Skööönt..

haj haj


Mina två älsklingar ♥
(Milton på sin 2 års dag me den fina cykeln han fick i present)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill se. På riktigt med :D

2011-01-06 @ 22:02:50
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Eve

jag vill se:)

2011-01-06 @ 22:12:48
Postat av: Pernilla

Tja kusse!!! Man får gnälla av sig lite ibland,, det gör vi nog alla.. Ring nu till läkaren så du kan få hjälp finns övningar som underlättar om inte annat. Vill jätte gärna se hur lägenheten blev, har bara hört goda ord kan jag lova hihi.. Va nu rädd om dig och all lycka till lyckliga dig det förtjänar du verkligen efter allt...kramizar

2011-01-06 @ 22:14:55
Postat av: emma ö

ja vill se :)

2011-01-07 @ 19:34:24
Postat av: Sandra

Kanske behöver du gå till en kiropraktor eller massör?

Hoppas det blir bättre snart iallafall!



Jag vill oxå se den färdiga lägenheten!!!:D

2011-01-07 @ 21:23:44
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: Sandra

ps. har länkat din blogg från min, hoppas ok, annars tar jag bort den!

2011-01-07 @ 21:24:16
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: Johanna

Jag vill se bilder på lägenheten :)

2011-01-08 @ 22:58:38
URL: http://johanna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0