5 Januari 2011

Oj denna dag har gått fort tycker ja. Börja me att Mille vakna vid 8, så då gick han o ja upp. Fixa välling åt han och sen så klädde vi på oss o så lämna ja han på dagis kl 9. Gick sen till min chef för att få hjälp me lite papper. Tog sen en kaffe hos min kusin. Gick sen och hämta Mille på dagis kl 12. La Milton när vi kom hem för att sova middag. Då passade ja på att baka scones under tiden :P Muuuumma..

Älsklingen vakna tjugo i två så då åt han lite scones han me.. Sen väckte vi Mille vid två.. Åkte sen på kalas hos min kusin Becca som fyller 17 idag :) Va trevligt att träffa moster o mina kusiner.. Blir ju inte allt för ofta.. Kom hem vid kvart i sex, så va där ett bra tag.. Petta o Mille fixa lite käk när vi kom hem.. Sen vart de soffmys o Mille lekte lite.. Vid halv åtta fick lillfisen välling o kvart i åtta låg han i sängen.. Han somna jätte fort så han va nog trötter.. Ja glodde på nån film som börja kl 20, den va rätt så okej.. Älsklingen åkte till jobbet vid nio :/ Så tomt o ensamt utan honom.. Hatar när han jobbar natt *suck*

Nu sitter ja här, ska ut me Xtra en snabbis nu sen in o lägga mig.. Nalkas jobb imorrn, 10-14.15.. Och eftersom de är rödd dag imorrn så ska Mille vara hos sin mormor under tiden ja jobbar.. Petta sover ju eftersom han jobbat...

På fredag är de dags för att jobba jour så börjar kl 15 och slutar kl 12 på lördag.. Då blir de mys me mina två älsklingar ♥ Sen på söndag är de jobb igen, jour men blir inget sovande på jobbet då...

Nehe ut me X nu då..

Puss o kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0