24 Januari 2011

Längtar tills imorrn, vill klippa mig nu :) Håret färgat iallfall, så nu måste tiden gå fortare :) Så kl 16 imorrn sitter ja i frisörstolen.

Varit på plastparty nu ikväll. Va väl sådär, samma varje gång typ haha Men beställde en flaska som ja ska ha me mig när ja tränar :) Och som sagt imorse va ja o träna. Fy satan va skönt de va, men börjar känna av i låren nu. Lär ha ont imorrn men de skiter ja i, mer träna på torsdag :) Och då är de bara att köra på igen.

Är så tomt här hemma nu när Petta jobbar em :/ Så ikväll har ja min lillasyster här, o hon ska sova här :) Trevligt. Hon ska även me mig till stan imorrn :) Nice ska de bli hihi

Nehe nu har Mille ätit välling så nu är de sängen för hans del. Upp till dagis imorrn för ja har personalmöte kl 11.30-13.

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0