23 Januari 2011



Jaha då sitter man hemma. Gick hem tidigare från jobbet, snarare kl 15. har haft världens huvudvärk sen imorse som inte ville ge me sig även fast ja tagit panodil :( O sen har ja känt mig hängig i kroppen. Hoppas på att vara bättre tills imorrn då ja ska börja träna igen :) Som ja har längtat efter att få komma igång igen. Så nu har ja och Carro gjort ett schema över när vi ska träna. Blev iallafall tre dagar i veckan :) Alltid något hihi

Nu sitter ja här i soffan, Mille ligger här brevid mig. Så som ja har saknat min lillfis. Älsklingen sitter vid sin dator haha men ska göra välling åt Milton nu så han får gå o sova. Han är trötter.

Imorrn ska ja färga håret, mamma ska hjälpa mig. Sen blir de lugnt och hemma mys. Sen kl 18 ska ja på plastparty. Inte för att ja ska köpa något men kan vara kul att gå dit. Mille får följa me, Petta jobbar em denna vecka.

Åh va ja längtar till tisdag då ja ska till kusin o klippa mig :) Och nu har ja blivit sugen på att skicka efter löshår me o sätta i :) Får se va som händer och sker :)

Nehe nu har ja skrivit lite hehe

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0