20 Januari 2011



Äntligen har ja skrivit in mig på körskolan idag :) Så nu är ja igång.. Va där me min kusin Elin så vi ska göra det här tillsammans. Hjälpa varandra och stötta varandra :) De kommer bli super bra.. Så har suttit me lite vägmärkstester nu o de går bra, sen gjorde ja ett utav alla test på mitt login ja fick från körskolan, och de gick väl inte lika bra haha 50/70 fick ja haha så vart underkänd.. Men ändå så bra för att vara första gången ja gör ett test :)

Nehe nu blir de kvällsmacka o mys i soffan me min älskling. Min lilla älskling sover redan. Imorrn jobbar ja kväll 14.15-21, 10-21 både lördag och söndag. Älsklingen jobbar 12 timmars dag helg, så vi ses inte så mye. Milton ska vara hemma me Petta imorrn, lördag hos sin mormor och på söndag hos moster Frida och Marcus :)

Hade bra nu, haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0