Könsultra i Linköping på Storken

Jobbade jour igår så sluta kl 8 imorse, så va hemma vid kl 8.30 ungefär. Älsklingen låg o sov och Milton sov ju hos mamma inatt så han va hos henne, men mamma gick o lämna han på dagis kl 9. Ja hoppa in i duschen och gjorde mig iordning så kl 10 va ja hemma hos mamma och vänta på att klockan skulle bli 11. Åkte mot Linköping kl 11 då som sagt. Va på Storken kl 12.30 så fick vänta i en halvtimme, då Frida och Marcus hade tid kl 13. Va så kul att både ja och mamma fick följa me Frida och Marcus in för att få vara me på själva ultrat. Så vi fick sätta oss där och vänta spänt på va de va för en liten filur i magen hihi De va en liten envis unge, men till slut visade sig att vara en liten Nellie i magen :) Så ska bli moster åt en liten tös hihi Känns kanon kul. Gjorde ju själv könsultra när ja vänta Milton och de va kanon kul och en helt underbar känsla. Men de va kanon kul o underbart att få sitta brevid och titta me :) Så de tackar ja så mye för att ja fick äran att få följa me ♥

Kom hem förut från linköping och norrköping kl 16.30. Myste me mina två älsklingar ♥
Sen vid 18.30 kom Frida och Marcus och hälsa på :) va trevligt. Sen åkte dom hem förut vid nio då Petta åkte till jobbet. Så nu sitter ja här ensam :( Så tyst o ensamt, vill ha min älskling här. Mille sover ju, kan ju inte tvinga honom att vara vaken me mig. Men blir sängen snart så älsklingen kommer hem nångång hihi

Imorrn på fm ska ja och Mille gå till mamma en sväng, för Petta ska ju sova så vill inte störa honom. Sen vid kl 11.30 ska Mille sova middag och ja ska börja förbereda maten. Sen på em kl 16.45 ska ja köra på körskolan :) Spännande och roligt, ser fram emot de :)

onsdag kl 22 sätter ja lösen på min blogg, så om ni vill ha de så maila mig på fb.

Natt natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0