Hipp Hipp Hurra

Till mig på min födelsedag :) Herregud, redan 24 år. Vart tar tiden vägen? Känns fortfarande som man är 18-19 år. Snart sitter man här, skrynklig och pensionär haha

Min dag har varit kanon bra :) Börja me att ja fick paket av älskligen. Fick en parfym, en av mina favoriter hihi så ja vart super glad :) Sen har ja fått pengar, örhängen och nya bordstabletter som passar perfekt till köket :)
Frida och Marcus kom först, sen kom pappa och Chrille, och till sist så kom mamma me :) Har ätit marängtårta som min mamma va snäll o gjorde åt mig, våga inte göra själv då ja aldrig har gjort en sån förut haha

Pappa, Frida och Marcus åkte hem samtidigt, så mamma och Chrille va kvar. Vi bestämde oss för att köpa pizza och äta. Så ja och Chrille gav oss iväg mot jourlivs och hämta mat. På vägen dit så ramla ja självklart :/ Första gången sen snön kom faktiskt så vart inte förvånad. Nån gång ramlar man pga den förbannande snön o isen :( Men som tur va så gick de bra. Sen gick vi hem och vi åt och hade trevligt :)

Mamma och Chrille gick hem vid halv sex ungefär. Då satte ja mig i soffan me Mille. Sluta me att han somna som en stock. Så bärde nyss in han i hans säng. Han va trötter, men inte konstigt han har inte sovit något under dagen idag. Varit full rulle på han hela dagen :)

Imorrn är de upp tidigt som gäller. Ja ska vara på körskolan kl 8, sen möte kl 9.30 och sen ska ja upp till medley och träna me Carro :) Petta och Mille ska till viberga o handla lite under tiden och sen åker dom hem. Sen efter kl 13 så kommer Effa och Milo hit. Milton och Milo ska leka :) Och ja o Effa ska umgås :)

Åh va ja vill till ullared :) ja verkligen älskar ullared haha dom har så mye fint och bra grejer. Blir att åka dit snart :)

Nehe nu har ja uppdaterat en del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0