. . .Tankar. . .



Ja vill ja vill ja vill, men ja vet inte om ja vågar :( Är så rädd för att inte duga, att inte räcka till :( Har blivit sårad så många gånger, och de har förstört mig, min tillit. Ja vill inte må såhär längre. Ja vill vara glad, lycklig, känna mig älskad. Va ska ja göra ? Ja vet att man ska duga som man är, annars kan de lika gärna va. Men ja kan ändå så inte sluta att tänka på om de blir en besvikelse :( Faan va ska ja ta mig till ? Ja hatar mig själv för att ja inte bara kan acceptera den ja är. Nån gång ska ja väl göra de.


Kommentarer
Postat av: camilla larsson

kan bara säga en sak. och det är att jag känner så väl igen mej i det du skriver.



Min mail på fb står alltid öppen om du vill skriva av dej.



BAMSEKRAM

2010-09-04 @ 11:25:12
URL: http://camillalarsson74.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

Du är bra precis som du är :)

2010-09-04 @ 18:42:37
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0