17 November 2010

Dagarna flyter på, tycker faktiskt att dagarna går så otroligt fort mot va dom har gjort förut. Snart fyller lillfisen 2 år, sen är de jul och nyår. Sen börjars de ett nytt år me nya utmaningar hihi har lite planer att göra nästa år, men de är sånt som ja inte tänker skriva om nu. De kommer , de kommer ;)

Mitt liv är helt perfekt just nu, har inget att klaga över. Har en underbar son och en underbar pojkvän som ja älskar så fruktansvärt mye, och dom älskar mig ♥ Fattar inte att ja kan vara såhär lycklig. Förut hade ja som en skyddsbubbla om mig, ja ville inte ha in någon inpå mitt liv. Men sen dök Peter upp och nu vill ja aldrig släppa honom. Han får mig att må så bra, få känna mig älskad. De betyder så enomt mye. Den där skyddsbubblan är nu borta och ja hoppas den håller sig borta föralltid :)

Stormtrivs i nya lägenheten :) men önska ja kunde få iordning på allt, men ska ju till ullared den 29 nov så ska köpa nya grejer till lägenheten så de kan bli klar nångång. Behöver nya gardiner och lite sånt. Så bilder kommer så småningom :)

Ja va gör ja mer om dagarna, ja tar hand om min familj hihi, jobbar och tar hand om hemmet :) Ja verkligen stormtrivs hihi

Nehe Emma kommer om en stund på en fika :) Va kanon länge sen vi sågs så de ska bli trevligt att få prata av sig lite me henne :) Sen ska ja fortsätta tömma gammla lägenheten. Imorrn ska de köras till tippen de som ska kastas. Skönt att bli av me de.

Ska försöka bli bättre på att blogga :) försöka iallfall hihi Haj haj


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att vara lycklig:)

2010-12-04 @ 08:11:32
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0