Svårt beslut

Har funderat på att klippa av mig håret :) Är så trött på samma frisyr hela tiden, om man ens kan kalla de frisyr när bara håret hänger och flänger :/ De är så slitet me så behöver klippa av de en bit.. Tror ja ska boka en tid hos min kusin samtidigt som syrran ska dit me barnen och klippa sig :)
Men tänker inte tala om hur ja ska klippa mig, de lär ni få se :)

Allt är jävligt jobbigt just nu, vet varken ut eller in.. Tänk om nån bara kunde bestämma att si och så ska du göra.. Men så är de inte, ja är vuxen nu och måste ta alla mina beslut ensam.. Ja försöker så gott ja kan, men ja kan inte göra mer än så.. Varför kan inte bara andra förstå de..

Är de meningen att man ska gå runt och må dåligt istället för att gå runt och må bra ?

Skolan känns bara skit just nu, ja orkar inte mer snart.. Ja vill bara slippa skiten och sen jobba, jobba och jobba.. Längtar till sommarn då ja får komma till ett arbete som ja verkligen trivs me, och människor som ja gillar att jobba me :) Ska dit imorrn och hela helgen.. Känns underbart att veta.. Få göra något man vill göra..

Min prins, min älskade lillfis <3 Han växer på som bara den.. Han har börjat prata massor, inte rena ord men man förstår honom me de mesta iallfall.. Som mamma lär man sig ju rätt så fort va sina barn menar.. Och på dagis går de oxå bra.. Fast när ja lämnar honom så blir han oftast ledsen :( Inget ja tycker om, då gör de ont i en mammas hjärta :/ Men sen när ja hämtar honom och ser hans leende lysa upp som en sol så blir ja så glad igen :) Ja visste inte att man kunde älska någon så mye som ja älskar min fina son.

Vart skulle ja ha varit idag utan honom ?

Nehe nu har ja uppdaterat lite, nu kommer de lite bilder från igår kväll när vi åt kvällsmat.. Milton har bearnais sås i hela håret och i ansiktet haha gullfis <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla söt han är hihi!!!

2010-03-04 @ 21:49:28
URL: http://frufransson.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Haha sikken liten bus kille. Gott gotti gott gott!

Hoppas allt ordnar sig för dig bara gumman! Kramar

2010-03-05 @ 10:56:01
URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Postat av: maria

Goding :)

2010-03-05 @ 11:23:15
URL: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0