Puhh...

Har städat och grejat här hemma.. Håller på me tvätten nu.. Ska snart gå och hämta min lillfis på dagis... Han slutar kl 16, men hämtar honom tidigare tror ja.. Längtar efter honom, har ju inte träffat han så mye i helgen eftersom ja jobbat 11 timmars pass både lör o sön, sen jobba ja ju kväll på fredan me.. Så nu ska ja klä iordning mig o sen knata iväg mot dagis, tror Xtra får följa me.. Då blir Milton glad me :) Sen efter dagis blir de att lämna av Xtra hos mig, sen gå bort till mamma.. Skulle få äta mat hos dom idag..

Allt från mig för tillfället haha


Kommentarer
Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Vad har hänt med din design...? Header mm är ju borta....

2010-03-17 @ 14:10:58
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0