Jobba Jobba :)

Gick och lämna Milton på dagis till kl 7, sen gick ja vidare till jourlivs där ja går på bussen till skolan.. När ja väl kom fram till bussen och stod och vänta så fick ja ett mess ifrån min arbetsledare, där hon fråga om ja kunde hoppa in och jobba idag kl 10-14.15? För den som skulle ha jobbat va sjuk.. Och självklart så ställer ja upp och jobbat :) Trivs så himla bra på jobbet.. Så de är jätte kul att dom ringer/messar mig och frågar om ja kan jobba :) Ska höra me henne oxå idag när ja tidigast kan få schema för i sommar så ja kan lämna in schema till dagis i tid, och planera in lite semester :)

Effa och ja har ju pratat om att åka till Kolmården me barnen :) De skulle vara jätte kul tycker ja, för nu förstår ju barnen lite mer me djur och sånt och så tycker ja själv att de är roligt :) Då ska vi gå på delfinshowen me hehe

Nehe är hos mamam nu, gick hit direkt när ja gick hem ifrån bussen. Ska ta mig något att äta.. Sen ska ja möta upp min arbetsledare och gå till jobbet..

Ha en bra dag alla... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0