Hoppsan...

Va visst ett tag sen ja skrev nu, men min dator är ju trasig som sagt så blir en ny i april. Nu sitter ja hemma hos mor min, har umgåtts lite och så. Milton har varit hos min moster Angelica me familj i helgen. Så nu längtar ja efter min älskade prins. Han borde komma när som helst :)

Va till stan me Effa och Milo igår :) Åkte först till Maxi huset, där fynda ja nya skor till mig och till Milton, sen hitta ja äntligen ett par svarta jeans leggings på cubus som följde me mig hem :) Bestämde träff me Ullis, Chrille och lilla Thess me så luncha me dom på maxi. Sen prata vi lite, sen skiljdes vi åt. Vi åkte vidare till willys, handla hem lite mat. Behövligt om man säger så hehe

Igår va ja ute på hotellet me Carro och Eve :) Lillasyster skulle va me oxå men hon vart jätte sjuk stackarn :/ Så vi satt hemma hos mig först, de va kanon trevligt de :) Hela kvällen va jätte rolig, fast fick ont i fötterna som satan precis innan vi åkte hem. 

Fast natten förstördes av en massa jävla mess från en stor idiot som tror att ja är dum i huvudet. Faan ja blir så förbannad när folk inte fattar när man säger att man ska bli lämnad ifred :S Gaah...

Kunde iallfall sova till halv nio imorse :( Jävla skit, ville ju sova ut men de gick inte. Gick upp och drack lite vatten, sen la ja mig igen för att läsa lite, men då åkte ögonlocken ihop så ja lyckades sova till tjugo över elva :) 

Har städat lite på fm från igår, så nu ser de ut som ett hem. Har även fyndat en diskmaskin som ja hoppas få installerad på plats snart :) Hatar att diska haha 

Nehe de va lite från mig, uppdaterar så fort ja har tillgång till en dator. Så ja hoppas ni har tålamod och fortsätter att läsa min blogg :) 

Vill även skriva ett Stort grattis till Sandra och David och lilla Theo som fått en fin son/lillebror. Hoppas på att få se den lille snart :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0