Boring

Ja fy faan va tråkigt allt är :( Hatar att sitta helt ensam när Milton sover.. De är så tyst :/ Men men så är de.. Blir så deprimerad av detta väder just nu me.. Vill ha sommar så man kan sitta ute och fixa i min lilla trädgård :) Milton ska få sig en egen liten sandlåda me, så han kan leka här ute :) Mys pys... Men just nu, så kan ja inte ens få upp dörren till uteplatsen.. BORT ME SNÖN.....

Första skoldagen idag efter sportlovet.. Va väl sådär.. Hade bara en lektion, skulle haft två men jobba ju idag.. Imorrn äre upp tidigt som gäller, halv sex snarare.. Milton börjar kl 7 och ja börjar kl 8, men får bara till kvart över tolv så de är lugnt.. Men imorrn blir de att plugga.. Men först måste ja upp till pressbyrån och ladda på mitt busskort, sen till ica och hämta ut ett paket sen till viberga och handla lite.. Kommer va helt död imorrn kväll..

Hungrig är ja me :/ Inte bra att äta såhär dags, men tror ja tar mig en macka innan läggdags me.. Omöjligt att sova när man är hungrig och magen kurrar hehe

Nu har ja äntligen fått en tid till Milton på barnmottagningen så dom får kolla upp han noggrant, så den 17 mars kl 10.45 ska vi dit.. Skönt de, har frågat min storasyster om hon vill följa me mig så de händer något :)

På torsdag kommer min syster me familj äntligen hem från Thailand :D Dom har varit borta sen 8 feb så de är ett tag.. Saknar dom jätte mye.. Får se när vi kan åka dit och vara en heldag och bara umgås me dom.. Helgen går ju inte eftersom ja jobbar 11 timmars pass både lör och sön..

Nehe nu har ja skrivit av mig lite.. Bild kommer oxå haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte hur me kan åka till ullared o handla massa och sedan köpa en ny dator, när man inte vet hur man ska klara sig ekonomiskt! TÄNK TILL.

2010-04-14 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0