Varför?

Varför gör man aldrig som man säger att man ska göra ? haha två kvällar i rad nu har ja sagt att ja ska gå och lägga mig skapligt för att inte vara så himla trött på dagen. Men ne då, ja går o lägger mig efter elva, tolv nångång och de är lite väl sent när ja måste gå upp kl 8 för att hinna fixa innan ja ska till jobbet. Men får skylla mig själv.

Idag har de varit jobbigt, värmen har tagit kål på mig. Har känt mig sjuk :/ Så har inte varit så roligt att jobba idag. Men de är bara att kämpa på :) Jobbar imorrn me. Skulle jobba 10-21 då me, men har tagit ledig halva dagen så jobbar 10-15 imorrn :) Skönt..

Efter jobbet idag så gick ja, lillebror och Ullis ner till gron och tog ett dopp. De va behövligt kan ja lova, usch va äckligt o varmt de va när ja hade cyklat hem. Så mamma va hemma hos mig o passa Milton medans vi va nere o bada för han sov och sover fortfarande.

Tänkte att min lillasyster ska få fota mina hundar när hon kommer hem från sin semester. Xtra vill ja ha ett stort svartvitt kort på en canvas tavla och hänga i vardagsrummet :) Tror de kommer bli jätte fint.

Jossan har Betty nu över helgen pga av att ja jobbar som ja gör, så hon kommer hem imorrn kväll :)

Efter jobbet imorrn så blir de att bara ta de lugnt. Får se hur varmt de blir, om de går att vara ute. Blir nog att bada lite iallfall. Eller Milton får kanske bada i sin pool hos mormor :)

Nehe nu ska ja sova, natt natt på er


När ska ja hitta kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0