Ullared och överraskning

Va till ullared i måndags :) Åkte me pappa, mamma, lillebror och lillasyster. Hitta en hel del faktisk, super nöjd över mina köp :) Vi va hemma vid sex tiden på kvällen iallfall, och ja börja plocka upp o så. Sen kom Milton hem från Linda och Emil me. Lillsyrran ringde och fråga va ja skulle göra, o vi bestämde att hon skulle komma över en stund. Och de va ja glad över, att få lite besök. Ställde mig i köket och börja me disken då min ytterdörr öppnas. Tittar ut mot dörren och in kommer lillsyrran, Ida, Fia, Kevin och Börni haha snacka om att ja vart chockad haha tappa faan hakan. Dom skulle inte ha kommit förns igår eller idag. Ida hade ringt Frida medans vi va på väg hem från ullared och sagt att dom skulle överraska mig :) Vart super glad verkligen när dom kom. Nu känner ja mig verkligen hel igen, av att min själsfrände är i min närhet <3

Igår gjorde vi inte så mye, tog de lugnt och bara va. Barna fick bada i poolen hos mamma en stund. Fixa Idas naglar på kvällen :) Idag har vi inte heller gjort så mye. Bara varit hehe Ja börja jobba vid kl 15 och slutar inte förns kl 12 imorrn, sen börjar ja jobba kl 16 igen till kl 21 på ett annat ställe. Är ledig hela helgen :) Skönt att bara få va.

På fredag ska ja, Ida och lillsyrran ut på kalle baah :) Förfesta hos storesyrran, ska bli riktigt kul. Hoppas på att Effa kan följa me oxå :)

Nehe nu ska ja glo vidare i datorn. Lär ju inte bli så mye sömn inatt :( Haj haj

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jaa en riktigt suprise vart de ju =D hehe , och idas naglar vart as fina =)

2010-07-28 @ 23:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0