Helg me Jöbb

Jajamen, sitter på jobbet nu. Har jouren så börja kl 15 idag och slutar kl 12 imorrn. Milton sover hos Frida och Marcus, Betty är hos Ullis och Chrille och mamma tar hand om Xtra :) Har godispåsen i högsta hugg och min cola hehe halv tittar på livvakterna på 4:an me, har ju sett den förut ett antal gånger.

Denna dag har varit lååång, gick upp kl 8, dusch och fixa mig och Milton. Effa kom och hämta oss, så åkte vi till stan. Handla först lite på willys, sen åkte vi till rusta. Så nu har ja köpt tapeter till mitt vardagsrum :) Kommer bliii så snyggt. Sen åkte vi till donken och käka, och sen vidare till willys och köpte nya sandaler till Milton då han vuxit ur sina andra. Köpte ett par likadana till han men en storlek större, hitta även ett par skor till mig :) Ett par gladiatorsandaler :) Vill ha ett par till fast bruna, ja köpte svarta idag.

Åkte hem från stan fem över tolv, Effa börja jobba kl 13 så vart ingen lång visit. Efter ja packat in varor och sånt hemma så gick Milton och ja till min mamma och drack en kopp kaffe. Sen va de dags för att gå hem och packa grejer inför jobbet.

Imorrn vet i tusan va ja ska hitta på, blir att städa lite och plocka som vanligt :/ Så tråkigt. Xtra fäller nu, troligtvis löp på gång, måste va de. Men as jobbigt me all päls. Borstar henne varannan dag, men de blir bara värre då. Men inte så mye kvar nu som ska bort.

På söndag ska Xtra på semester hehe Hon ska hem till Laila och Martin. Där trivs hon, eftersom hennes kärlek finns där haha Martin alltså. Kul att de funkar me Xtra hos dom.

Nehe käka lite godis och glo vidare på datorn. Dags för en bild tycker ja haha OCH en sak till, glöm inte fråga rutan :)

Tja tja



Kommentarer
Postat av: chris

Jag ser allt vart du sitter =) hehe...

2010-07-23 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0