Dunderhelg

Oj va dålig ja är på att uppdatera bloggen, ber om ursäkt mina trogna läsare :) Ska försöka bättre mig hihi

Dagarna bara flyter på, och tiden går allt för fort. Förstår inte hur man ska hinna me allt som ska behövas göra :S Men men, bara att ta dagen som den kommer. Den här helgen kallar ja så fint för dunderhelgen. Börjar me att ja jobbar kväll imorrn, alltså kl 14.15-21. Sen på lördag och söndag jobbar ja 10-21, så är verkligen jobb hela helgen. Blir inte mye tid me Milton, men så är livet. Måste ju kunna försörja min lilla familj me hehe

Har börjat fundera va ja verkligen vill göra me livet. Vill ja bo i finspång i all evighet ? Om ja skulle flytta så vill ja ju inte att de skulle bli för långt bort heller. Men man vet inte, får se hur de blir. Vet iallfall att ja inte vill leva ensam resten av mitt liv. Har börjat känna mig så ensam på kvällarna, efter att Milton lagt sig. Kommer nog aldrig träffa någon, som de känns nu. Inte i denna jävla by iallafall :( Tror aldrig att ja kommer bli så jävla kär som ja en gång varit. Men men, framtiden får utvisa va som händer.

Nehe nu har ja uppdaterat lite :) Skulle vara kul me lite kommentarer. Vet att ja är dålig på att ge kommenterar själv men ska försöka bättre mig :)

Natt natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0