Lillfisen sjuk igen

Milton börja dagis kl 7 idag, kl 10 ringde dom och sa att Milton hade 38.5 i feber så att ja fick komma o hämta han. Efter ja varit där och hämtat honom så gick vi hem till min mamma och va me dom.. Fick äta mat där och lite sånt.. Sen har vi inte gjort allt för mye.. Milton har varit ganska pigg även fast han haft feber.. Fick ge han lite alvedon.. Ja, Milton och Frida tog oss en promenad till viberga me.. Nyttigt me frisk luft.. Köpte lite fredagsmys :)
Sen gick vi hem till mamma igen och kolla lets dance.. Sen gick ja och Milton hem.. Milton somna direkt efter vällingen, inte konstigt.. Vart sent nu ikväll.. Ja är oxå svin trött efter ha varit vaken sen kl 05.30.. Så blir att lägga sig snart..

Imorrn ska ja försöka hinna städa på förmiddagen.. Sen börjar ja jobba kl 16 - 21 :) Äntligen.. hihihi
Annars ska vi inte göra något.. Ska se om lillebror kanske kommer och hjälper mig så ja hinner färdigt..

Ny blogg design vill ja ha oxå, har bett Malin ( http://alicesmamma.blogg.se/ ) om hjälp och hon skule hjälpa mig :) Men hon hade några andra först.. Så får vänta lite.. Men ser fram emot min tur :)

På onsdag blir de ikea me Effa och lillsyrran :) Ska bli skoj...

Nehe nu kallar sängen på mig hihi natt natt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va han växer. :) Jättesöt o vilken gullig glugg han har ;) Kul med Ikea. Ska försöka få med mig Ida dit i veckan me. :)

2010-01-22 @ 23:53:22
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0