Morrn morrn

Då va man vaken och påklädd, har inte fått i mig nån frukost än :( Har lite svårt att äta såhär tidigt. Men vi får se om ja får i mig nån macka. Ska även ta mig en kopp kaffe och en cigg snart.

Ser ut som att bli fint väder idag me :) De gillar vi haha Så de blir att vara ute så mye som de går idag :)
Har ett nytt projekt som ja ska klura på, de gäller min uteplats. De kommer nog bli kanon bra :)

Saknar min prins nu :) Men slutar ju kl 12, och timmarna brukar gå fort tills dess. Då ska ja cykla järnet hem haha

Nästa gång så jobbar ja på torsdag dag, börjar kl 10-14.15, och så jobbar ja på lördag den 1 maj kl 10-21.

Nehe de va allt för mig just nu.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0