Min lilla kanin

Idag har Milton lite påskmaskerad på dagis, så de blev att klä ut han till en liten kanin haha Så söt me den lilla svansen, eller snarare bollen som sitter fast i byxan där bak haha men inga öron vart de. Milton gick inte me på att ha på sig dom.. Bilder kommer senare

Lämna Milton på dagis kl 7 imorse, sen tog ja bussen till skolan. De regna så hade ingen stor lust att gå direkt. Börja me samhällskunskap kl 8 - 10, sen tog ja bussen hem igen, va den ända lektionen idag :) Skönt de.. Så nu är de äntligen PÅSKLOV :) Eller ska jobba mina arbetspass i helgen först. Jobbar fre kl 14.15-21, Lör kl 10-21 och sen Sön kl 10-21. Så ja blir inte hemma så mye i helgen ser ja :/ Men sen som sagt har ja hela veckan på mig att umgås me min lillfis. Ska jobba Tis kl 14.15-21 och sen Tors kl 10-14.15 så ska se om Milton kan vara på dagis på torsdagen iallfall. Så de inte blir så långt uppehåll för han från dagis. Han är ju fortfarande väldigt mammig när ja lämnar han :/ Visst känns de bra att han hellre vill vara me mig, men samtidigt är de jätte jobbigt att se honom ledsen när han ska vara kvar på dagis och ja måste till skolan/jobbet. Men de börjar bli bättre så de känns skönt.

Måndagen efter påsklovet så är de äntligen dags för Ullared :D De har ja sett fram emot nu AS länge.. Är som ett litet barn på julafton haha De ska bli riktigt kul.. Ja och Effa ska gå lös me shoppingen där nere haha

Nu sitter ja hemma hos mammsen, tog en kopp kaffe här nu efter skolan, och lånar datorn. Min som sagt är trasig och de blir nog inte att laga den :/ Måste ha en ny hårddisk till den. Så blir att köpa ny dator istället :)

Jaha nu har ja skrivit några rader.. Kan ju inte uppdatera så ofta just nu.. Blir när ja har tillgång till en dator, och har tiden för de..

Glad påsk till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0