Frisk! Vad är de?

Nu är Milton sjuk, IGEN. När ska han få bli frisk, när ska den förbannade hostan och förkylningen försvinna ? Nu måste han inhaleras två gånger om dagen igen, eller airomiren får ja använda fler gånger men pulmicorten får ja bara använda 2 gånger, eller högst 3 gånger vid behov. Men ska ringa barn på måndag och fråga hur ja ska göra, om ja ska börja inhalera pulmicorten 3 gånger per dag istället för 2 gånger. Usch de är så synd om min prins :( Han hostar och hostar, näsan rinner hela tiden. Pröva att öppna altandörren me så han skulle få frisk luft ett tag, men de hjälper inte heller :S Vet snart inte va ja ska ta mig till, de blir knappt ingen sömn om nätterna pga hostan. Ligger på helspänn, har blivit rädd sen han fick sådär att han sluta andas för att han hosta så mye. Så när han hostar såhär så kan ja inte sova som ja ska. De tar på en :(

Annars har ja inte alls gjort så mye idag. Jobba kl 10-14.15, satt under den tiden på sjukan här i finspång. Tiden gick lite sakta idag, men de va okej iallfall :) Sen har ja bara varit hemma. Gick och hämta min cykel hos min moster, sen gick ja och lillebror och hämta Milton på dagis. Sen gick vi hem till mamma. Ja satte dit cykelbarnstolen på cykeln sen så tog vi ett litet cykel varv ja och Milton :D Han tyckte de va jätte skoj. Men vart bara runt husen, för de börja regna :(

Sen har vi varit hemma och myst bara.

Ska snart gå och sova. Ska upp tidigt imorrn, åka till stan me pappa och Milton. Handla hem mat och sånt. De behövs nu. Måste köpa hundmat me, den är snart slut. Men de måste ja köpa på arken.

Ledsen för att ja inte lägga ut så mye bilder i mina inlägg, men har inte så mye bilder på denna dator. Alla mina bilder ligger på Tillis externa, så måste låna hem den nån dag så ja kan föra över mina bilder och sånt :D

Imorrn blir de grillning :P Gött... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0