Svar på frågestunden

Ja har inte gett några svar än pga att ja skulle vänta och se så folk fick tid på sig att ställa en fråga. Men nu har de gått en bra tid, så tänkte svara nu.


Fråga 1.
Postat av:
Vad heter Miltons pappa? O var finns han? (Inte för att du inte verkar klarade det själv)


Hej anonym! Vill inte namnge Miltons pappa här pga att han inte vill vara inblandad i Miltons liv. Och pga att ja kan bli anmäld.

Fråga 2.
Postat av: Stina
Vad vill du bli när du blir stor? ;)

Hej Stina! haha ja du, va ja vill bli, de har ja inte bestämt mig för än. Får se va som händer och sker :)

Fråga 3.
Postat av: anna eklund nilsson
Hur kommer det sig att du inte heter Andersson längre? =)

Hej Anna! Ja bytte efternamn till Lagerbäck för att ja helt enkelt ville byta :) Så tog min farmors flicknamn :)

Fråga 4.
Postat av:
hur kommer det sig att du är ensamstående, har du varit de genom hela graviditeten och allt eller försvann pappan när milton kom? har milton ingen kontakt med sin pappa pch farmor och farfar osv?

Hej anonym! Ja och Miltons pappa har aldrig varit tillsammans, utan vi har hållt på fram och tillbaka i över 4 års tid. Sen vart ja gravid och ja tog beslutet själv att behålla Milton, tvinga inte Miltons pappa till något, utan sa bara att han fick bestämma själv hur han ville göra. Och de har han gjort, han har valt att INTE ta del av Miltons liv och pga det så har han alltså ingen farmor och farfar heller, han har ingen från pappans sida.


Fråga 5.
Postat av: frida
Visste att dom där frågorna skulle komma om miltons pappa ;) haa, i alla fall. ja har en fråga som gäller dig och sin är lite oseriös. :)
hur många tattoos har du :) ångrara du någon?
/lillsys <3

Hej sis! Ja har 6 st tattoos, och den ja känner lite ånger om är mina stjärnor på armen, skulle hittat på nåt annat. Men nu sitter dom där och de kommer bli fint de oxå när de blir klart :)


Fråga 6.
Postat av: Johanna
Vad skulle Milton ha hetat om han blev en flicka? :)

Hej Johanna! Milton skulle ha hetat Hilma eller Olivia om han vart en flicka :)


Fråga 7.
Postat av: Suz
Jag hade inte tänkt fråga något men så kom jag på en sak jag undrat rent generellt hur ensamstående mammor med hund lyckas finna ork? Jag tycker att det är svårt att hinna med hund och barn trots att jag har en sambo. Klart man gör det för hund är mitt största intresse men ibland känns det svinjobbigt när Da vinci uppför sig som en riktig buse.
Även lite nyfiken på hur gammal din hund är och hur du brukar aktivera henne :-)

Hej Suz! Ja visst har de funnits dom stunder som ja bara känner att ja inte orkar me nåt, men ja måste, för ja älskar Milton och ja älskar min hund Xtra. Vi går 2 långisar om dagen, sen bor ja så bra me uteplats så hon får vara mye ute där oxå. Xtra är en utehund så hon älskar bara att ligga där ute och ta de lugnt. Hon är ju 7 år nu, så hon orkar inte lika mye längre. Så hon nöjer sig så som vi har de :) Brukar aktivera henne me att ja släpper henne och kastar boll eller pinne. Sen brukar ja gömma godisar inomhus i lägenheten så hon får leta. De gillar hon :)


Fråga 8.
Postat av: Emma
Drömresa?
Favoritfilm?
Favoritmusik?
Favoritfärg?

Bästa barndomsminne?
Bästa vuxenminne (förutom Milton)?

Hej Emma!
Drömresan är att få åka till australien :) Se alla coola djur som koaler och kängrur + värmen såklart :)
Favorit film finns de många men en speciell är Walk the line
Favorit musik blir svårt , för ja är allätare inom musiken, men ett band som ligger mig varmt om hjärtat är kent <3
Favorit färg är turkos :)
Bästa barndomsminne är när ja fick åka på ridläger i valdermarsvik, hästtokig som ja är :) Fick tjata ett tag men sen fick ja åka :)
Bästa vuxenminne är nog när Elin fråga mig om ja ville vara brudtärna på hennes o Andreas bröllop :) De va stort för mig :D


Fråga 9.
Postat av: F
vad ska du göra sen? alltså men jobb? jobbade du innan milton kom med något ? isf vad ?

Hej F! Ja studerade på komvux innan Milton kom, så ja hade inget jobb. Ska fortsätta studera på komvux nu i januari när Milton börjar dagis.


Fråga 10.
Postat av: Emma Ö
Har du kvar alla dina gamla vänner som du hade innan Milton kom ?

Hej Emma!
Jo ja har väl kontakt me alla mina vänner som ja hade innan Milton, men vi är väldigt dåliga på att umgås me varandra :( De är lite tråkigt tycker ja, men de är sånt man får bättra :)



Ja måste hålla me Emma om att de va en himla bra tipsare som har kommenterat haha våga stå för dina tips för tusan haha så töntigt.

Men där har ni era svar, hoppas ni blir nöjda. Undrar ni något mer så fortsätt fråga på :) Så svarar ja så gott ja kan. Hej hej



Kommentarer
Postat av: anna eklund nilsson

Kul att läsa dina svar =)!

2009-10-17 @ 20:34:01
Postat av: Emma

hej såg att någon hade skrivit emma ö på en fråga och ville bara säga att de inte jag :p Hehe..

2009-10-18 @ 19:24:07
URL: http://emmaapeemmaa.blogg.se/
Postat av: Emma ö

Såklart att det inte är emmaapeemmaa.blogg.se som är jag!

Jag är en tjej från Norrköping, mitt fullständiga namn är Emma Östman. Mvh

2009-10-18 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0