Oj oj oj

Mina läsare har försvunnit :/ Förstår varför, är ju inte så jätte duktig på att skriva här, sen så kanske ja inte skriver direkt så intressanta saker. Men ja skriver ju om va som händer i mitt och Miltons liv, och va ja har för tankar och känslor. Så kan ju inte hitta på en massa för att läsarna ska gilla de :S Känns ju rätt så meningslöst.

 

Jaha idag blir älskling opererad :) Han har precis åkt in på operation. Är nervös men de ska väl gå bra :) Why not liksom? Tänker på han iallfall. Får sysselsätta mig me städning och sånt här hemma, så tiden går fortare. Annars lär ja gå o taket hehe

Va händer mer idag då? Ja de blir lugnt. Kanske går en sväng sen om vädret håller i sig, så de inte börjar regna och de. Hörde att de skulle bli storm idag, men får se va som händer.

Blir att ta lite nya kort på Milton idag me :) Va länge sen nu ja tog me digitalkameran och la in på datorn. Så nya bilder kommer idag :) Bara hoppas på att Milton är på fotohumör haha

Haha har varit tidig me en sak iallfall, fixat 7 julklappar redan :) Passar på i tid haha

Titta på idol igår, o fy faan.. Hur kunde dom ha kvar Eddie och rösta ut Jon? Och hur kunde juryn ge Eddie och Camilla ett varsit wildcard? Ja ja, får se om Camilla gör bort sig något mer, och får se om Eddie sjunger bättre nästa gång. För igår va han ju helt jävla värdelös. Är glad över att mina favvo är kvar :) HEJA MARIETTE OCH CALLE :D

Va tyckte ni om fredagskvalet i idol? Kommentera gärna :)

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser iaf:)

2009-10-04 @ 17:40:52
URL: http://charlei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0