10 månader sen. . .

Idag är de 10 månader sen Milton föddes :) Gud va fort tiden går, helt otroligt. Han växer och blir större för var dag som går :) Lär sig nya saker hela tiden. Slår vad om att han går snart. Han står mye själv, och har tagit ett steg flera gånger :) Han har till och me ställt sig upp själv flera gånger, han är så duktig min prins <3

Idag har Laila och Lucas varit förbi en stund och hälsat på :) Sen tog vi bussen ner till centrum, sprang in på apoteket och fixa lite, sen hade vi bestämt att vi skulle gotta till de lite genom att äta på grillen :P Och de va mums, va evigheter sen. Vi satt och prata om allt och inget. Va jätte trevligt. Sa till Lucas att han skulle komma en annan dag igen och leka me Milton, och de svara han ja på hihi så söt kille :)

Varit hos mamma en stund nu på eftermiddagen, kom hem halv åtta. Så vart sent i säng för Milton, men va gör de om de händer nångång. Själv så har ja legat i soffan och glott på tv. Snart dags för sängen.

Imorrn ska ja först gå till viberga och handla lite, sen vid kvart i fyra ska ja följa me mina gullungar Alicia och Melina till stallet när dom ska rida, hjälpa dom lite. Linda jobbar så Emil behöver hjälp haha De ska bli roligt. Milton ska vara hos mormor så länge :) och de kommer han tycka är skoj. Ska försöka hinna städa lite imorrn me, ser ut som satan tycker ja, har inte mått så bra på senaste så har inte haft nån ork till de.

Pappa ringde förut ikväll, och Xtra mår bra och de går bra me pappas hund Kella. Dom har rykt ihop en gång, men de va förväntat. Xtra måste få sätta Kella på plats så dom gör upp. Skulle dom inte ge sig så blir de ju värre. Då får vi se hur vi ska lösa problemet.

Nehe nu har ja skrivit lite, så ska slänga mig i sängen nu :)

Natt natt



Mina två älskade <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN SON TOG SINA FÖRSTA STEGEN INNAN 9 MÅN OCH GÅR 23 STEG NU OCH MER OCH MER NU ÄR 10 MÅNADER :)

2009-10-20 @ 07:20:02
Postat av: Frida

jag ska klippa mig här inne i stan, sen gå på stan, vart ska du klippa dig då?

2009-10-22 @ 20:46:03
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Carro

Åfan. Det kanske jag skulle titta på. Tycker håret bara luktar as gott nu då man fönar det efter man duschat. Samma sak om man fönar dagen efter. Hehe.

Helt klart prisvärt :)

2009-10-26 @ 11:04:13
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0