Tankar....

Jaha lillsyrran sov här inatt, men hon åkte vid fyra imorse. Hon, jossa och sen jossas kille skulle åka på en roadtrip :) Ni lär ju få veta sen vart dom varit, ni som läser min systers blogg :) http://imdoublenature.webblogg.se

Fick sovmorgon idag :) Milton vakna första gången vid sju och då fick han välling och somna om, sen sov han till kvart över tio :) Skönt hehe Så vart en sen frukost och så blir de en lite senare lunch för oss me, men de gör inget :)

Får se va vi hittar på idag, skulle vara kul att gå upp till aleceum och titta när min lillebror kör innabandymatch mot linköping :) Men vädret är ju inte de bästa direkt :( Får se va vi gör, Milton kanske ska leka me Milo idag, får se om vi bestämmer något Effa och ja :)

Längtar efter snön nu, och julen :) Vill ha julstämning här hemma NUUUU :) Får se om julsakerna åker fram denna helg eller nästa :) Får se hur länge ja kan hålla mig haha




De kom upp en tanke i huvudet på mig imorse, eller ja har tänkt den några gånger, men inte lika mye som imorse när ja satt och titta på Milton.

Har ni mammor någon gång suttit och funderat på hur erat liv skulle sett ut om ni inte fått era otroliga gåvor? Era fantastiska, fina och underbara barn ?
Skulle ni levt som ni gjort innan ?
Skulle ni vilja gå tillbaka till erat liv innan ?

Ja vet iallfall svaret på den frågan, och ja vill absolut INTE gå tillbaka till de liv ja levde innan Milton kom. Om ja skulle ha levt så idag, vet ja inte vart ja skulle ha stått idag. Vet inte ens om ja skulle stå me båda benen på marken, för fy faan va dåligt mitt liv va förut.

Milton kom och rädda mig, han är räddningen i mitt liv.

Älskar dig min underbara prins <3 Du är mammas allt, ångrar inte dig mot något annat i världen.
Alltid du och ja <3


Kommentarer
Postat av: Effa

Nej jag skulle inte heller vilja gå tillbake till det livet jag hade innan jag fick Milo.

2009-11-14 @ 13:52:34
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag funderar ofta på hur livet hade varit om jag inte hade haft Eddie. Skit hade det verkligen varit. Hade väl suttit där ständigt full och olycklig eller nått sånt. Usch. Glad som fan att jag fick Eddie.

2009-11-14 @ 18:41:55
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0