Stackars prinsen min

Milton är fortfarande dålig :( Tycker så otroligt synd om han. Han har bajsat sönder sig i rumpan så fy faan. Han är så röd, han gråter när han bajsar och han skriker rätt ut när man ska torka han ren. Men ja har tagit de tipset som BVC gav mig när han fick sina första tänder, för då vart han exakt likadan, fast de va värre då. Då fick han ju två stora sår på varsin sida på rumpan :( De frätte så mye, stackars mammas prins :/ Men iallfall, BVC sa då att ja absolut INTE skulle använda vatten när ja torka han ren, alltså inget slag av vatten. Så våtservetter va bara att glömma. Så ja vart tipsad om att köpa DAX tvål, en tvål man inte behöver skölja bort me vatten. Så de vart den tvålen och torra tvättlappar. Men ja fick ju åka in till BVC så dom ficka pensla han. Han bajsa så mye då att de vart svamp i rumpan :( Och ja vill inte att han ska bli så igen. För usch så han såg ut, men de är nog inte långt ifrån nu. Han bajsa liksom 3 gånger inom en 40 min förut idag. Och han va så ledsen, usch de gör så ont i mig oxå att se han såhär. Vill bara att dom där satans tänderna kommer ut nu så han slipper detta helvete.

Han är oxå jätte snorig och hostar massor :( Han har iallfall inte haft nån feber och de är ju skönt. Ja hoppas denna natt blir lugn, för bådas skull. Han är så trött hela dagarna :/ Han har inte sovit mye alls nu dom 3 senaste nätterna :/ Inte ja heller suck. Men bara att kämpa på :)


ska lägga mig nu, vet inte hur denna natt blir :S Godnatt



Dåligt me kommentarer på bloggen tycker ja hihi


Kommentarer
Postat av: Ida

Nää stackars prinsen då :( Hoppas det blir bättre snart!

2009-11-18 @ 22:14:24
URL: http://idaochkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0