Skitdag

Vet inte va ja ska göra, vill inte ha de såhär längre. Varför ska alltid ja drabbas av all skit? Varför kan aldrig ja få vara lycklig och må bra hela tiden? Nae då, ja ska alltid få råka ut för all skit och alltid gå på hel spänn om man ska klara sig igenom månaden utan att bryta ihop.

Vet verkligen inte va ja ska göra, vart är slutet på de här ständiga helvetet?
Ja vill bara att de ska ta slut, börja om på nytt och att de alltid ska vara bra.

Ja vill må bra för min sons skull, vara en glad och positiv mamma, ja försöker så gott ja kan. Ja älskar Milton över allt annat, är så glad över att han finns i mitt liv. De är prinsen och ja <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda.

Jag vet ju inte vad det handlar om. men jag hoppas det löser sig o blir bra. :) Skulle vara kul o ses någon dag om du har tid & lust :) kram.

2009-11-13 @ 14:28:06
URL: http://tillahfjant.blogg.se/
Postat av: Eve

Låter inget vidare det där :( Jag vet inte om det handlar om det jag vet eller om det är något annat. Jag hoppas det löser sig iaf. Hör av dig om du vill prata el umgås el nåt :) Kram

2009-11-13 @ 18:55:10
Postat av: Ida

Hur är de gumman ? Behöver du prata så hör av dig . Finns här <3

2009-11-13 @ 23:25:37
URL: http://idaochkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0