Seg dag

Tillis 20 års fest igår va kanon kul verkligen :) Va jätte mye folk och trevlig stämning hela tiden, helt perfekt :D Frida P kom senare på kvällen och de va jätte kul tycker ja, va länge sen ja umgicks me henne. Stod mesta dels framme i baren och drack och prata me dom andra. Blev att ja kom hem efter två slaget någon gång.
Vakna vid kvart i elva idag, va jätte trött och seg, men annars va de ingen fara me mig hihi Gick upp och fixa mig lite och gick hem till mamma. Milton vart jätte glad över att se mig, mamma försökte söva honom, och när ja kom in i rummet så satte han sig upp i sängen och hoppa sittandes haha min sötkorv hihi

Annars i sig har dagen varit jätte seg. Varit trött hela dagen. Milton har sovit ungefär ca 40 min på hela dagen, så han har varit ganska trött och gnällig hela eftermiddagen/kvällen. Så vart tidigt i säng för honom. Kl 18 somna han hehe en timme tidigare än vanligt. Han har vaknat till titt som tätt, han är ju snorig så han fick nässpray förut. Och efter de har han inte vaknat. Man vet ju själv hur jobbigt de är när man är genom täppt i näsan. Går ju knappt att andas. Och Milton har ju napp i munnen me. Hoppas de blir bättre snart :)

Imorrn vet ja inte alls va ja ska göra. Ska fortsätta städandet, haha blir aldrig klar känns de som. När man är klar me nåt rum så blir de skitigt i de andra. Min hall får aldrig hålla sig ren. Eftersom ja kör in vagnen så den står i hallen så blir de fullt me barr i HELA hallen, as jobbigt. Men vill inte ha vagnen stå i trapphuset eller i förrådet. Man vet aldrig om man får ha sina grejer i fred eller inte. Och sen har ja ju en långhårig hund som drar in en hel del skit i hela lägenheten :/ Men de är sånt man får ta. Men annars blir de lugnt imorrn. Får se om lillsyrran vill komma och hälsa på en stund, hon ska köra en tattoo imorrn vet ja, så får se hur lång tid de tar.

Nehe nu ska ja lägga över lite bilder på mobilen.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Effa

Ja det får du jätte gärna göra :)

2009-11-22 @ 11:42:11
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Taackgumman. du är underbar, <33

2009-11-22 @ 11:58:24
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Thanks hun, <3

2009-11-22 @ 12:13:47
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Grattis, du vann tävlingen på min blogg :)

Mejla mig din adress så skickar jag den vidare till baboon! :)

2009-11-22 @ 20:44:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0