Rengig dag

Usch vilken tråkig dag. Har i stort sett bara regnat och regnat :/ Man kan inte vara ute, bara sitta inne. Så idag va ja hos mamma en stund på förmiddagen, innan de börja regna då, sen när ja gick hem vid halv två så börja de regna :S När ja kom hem la ja Milton, han va jätte trött. Så ja passade på att sätta igång en maskin tvätt och diska. Plocka iordning i sovrummet och i vardagsrummet, bädda sen rent i sängen. Skönt att krypa ner i en nybäddad säng :) Laga sen lite mat åt mig och Milton, så vi käka. Sen dammsög ja hela lägenheten förutom vardagsrum, de tar ja imorrn. Torka golv i sovrum och badrum.

Milton har varit bättre i magen idag :) Skönt de. Han har busat omkring här hemma och följt efter mig vart ja än gått. Vart lite som en lek, att han typ jaga mig. Han tyckte de va kanon kul. Han skratta jätte mye :) Min sötkorv <3 Imorrn kl 11 ska vi till bvc. Miltons rumpa ska kontrolleras hihi låter knäppt men han kanske måste penslas igen, för de kan lätt bli en svampinfektion när de blir så irriterat som de blir när dom skiter mye löst. Ja hoppas han blir bättre iallfall :) Sen ska han vacciners mot svininfluensan, bvc rekommendera de. Influensan har tydligen spridit sig runt omkring dagis och sånt i närheten. Vill inte riskera något, så klart ja skyddar mitt barn på alla sett ja kan.

Nehe nu ska ja glo lite till på datorn haha sen blir de sängen. Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0