jag = kämpa

Ja ska verkligen klara att sluta röka den här gången, inte bara för min skull, utan för min sons skull me. Har varit rökfri i 5 dagar nu, eller ja ska erkänna, tog EN cigg idag. Men de smaka inte ens bra, va så jävla äckligt, så rökte inte ens upp hela. Fick lite panik därför ja tog ciggen. Ingen ursäkt ja vet, men ja är GLAD över att de inte va lockande att göras om. För USCH va äckligt. Hur kan man tycka att de är gott att röka ? De är ju verkligen inte de. Tror att man röker för ATT liksom, sen blir de som en tröst, därför att de är svårt att sluta, tror inte att man röker för att de är gott, ja de är min statistik iallfall :)

Imorrn ska de tvättas, men på morgonen ska ja på frukost här på dunder, de bjuds på de titt som tätt, tror de är första fredagen varje månad. Trevligt trevligt :) Sen ska ja hem till mamma en sväng, ska fixa lite papper till csn. 
Vet inte om ja har något mer planerat, känns som de men kan inte komma på vad :S Men sånt som märks haha Hoppas på bättre väder imorrn så man kan komma ut lite och röra på sig. Har inte blivit så värst mye långpromenader nu, först och främst för att ja inte mår bra och sen för att vädret har varit ap dåligt. 

Inte långt kvar tills min prins fyller 1 år nu :) Han är så duktig mitt allt. Han har gått jätte mye idag när vi va hos min syster :) Och idag va han jätte glad och skratta hehe Ja blir så lycklig av att bara titta på han, ja älskar honom så otroligt mye verkligen. Va skulle ja göra utan honom ? 

Vill till ullared :) Så himla roligt att åka dit och shoppa loss :D Köpa födelsedagspresenter och julklappar till Milton och julklappar till övriga. Men men, får se hur de blir, drömma får man ju iallfall :) 

Nehe nu ska ja glo vidare :) hej hej

 


Kommentarer
Postat av: Effa

Jag vill med åka till ullared :)

2009-11-05 @ 23:05:49
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/
Postat av: ElinArmour

Hej!

Tänkte bara tipsa om att du kan få en bloggdesign för 20 kronor här:

http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

Ta en titt! =)

2009-11-06 @ 08:55:32
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Johanna

Duktig du är:) visst är det lite läskigt när alla lukter kommer tillbaka? och man känner sig mycket fräschare.



Ne ullared:P man blir bara påkörd av kärringar.blä.

2009-11-06 @ 10:18:00
URL: http://charlei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0