Huvudvärk

Denna dag börja bra :) Milton vakna första gången vid kl 6, han fick välling och somna om. Sen vaknar ja av att Caspian står vid mig och piper, och tittar på mig me sina fina ögon :) Tittar på klockan och den är halv tio haha vilken sovmorgon. Caspian va hungrig hehe han kasta i sig maten, har han inte gjort förut. Efter att ja och Milton ätit lite frukost så gick vi ut för att möta upp Carro me familj. Vi skulle gå och släppa hundarna :) Va hemma vid halv ett, så gick ja till mamma sen. Milton har varit väldigt sprallig idag, sen ett tag nu på em så va han dööö gnällig och trälig :/ Han ville inte sova sin em nap så va ju därför.

Ja fick världens frossa och huvudvärk nu på em/kvällen, trodde de va dags för ett migrän anfall igen, har inte haft de sen ja va gravid. Och fy faan va ont de gör i huvudet då, men ja har inte kommit till de stadiet än. Men har jätte jobbig huvudvärk :(

Sitter ensam här på en lördagkväll som vanligt, Milton sover. Tänkte göra mig något gott att äta, sen glo på tv.


Hej hej


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var trevligt idag :)

Hoppas att huvudvärken blir bättre!

2009-11-07 @ 18:45:36
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Eve

jag kan göra dig sällskap nån kväll när du har tråkigt om du vill:) fast inte ikväll ifall du börjar bli sjuk, vill inte bli smittad, nyligen blivit frisk ju :)

2009-11-07 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0