Fy skämms på mig. . .

Usch va dålig ja är på att uppdatera här alltså, fast nu har ja knappast haft lust :/ Har hänt lite saker som gjort att ja inte mår speciellt bra just nu, men de är bara att kämpa vidare :) Detta ska inte få mig att sjunka genom marken.

Är helt slut alltså :/ så trött i kroppen, sover as dåligt alltså. Inget roligt, ja behöver ju min sömn för att orka me dagarna och få vara en glad och pigg mamma till min älskade prins Milton <3 Men de ska nog bli bättre :)

Jaha idag har vi bara tagit de lugnt, de är skönt de me :) Va till sjukan imorse kl 09.30, sen va vi hos mamma en sväng, sen gick vi hem och vila en stund. Sen när vi vakna gav ja Milton mat sen tog vi en promenad me Caspian och kasta lite pinne me han :) De tyckte både Caspian och Milton va roligt hehe Sen gick vi förbi en lokal här på dunder som mamma hjälper till me "kärring" bingo haha, så Chrille va där så han kom ut, sen följde han me mig och Milton hem en stund. Sen gick vi till mamma igen :)

Milton är så himla duktig, är så stolt över han. Han går själv titt som tätt, och idag har han äntligen fattat tycke för lär o gå vagnen :) Så den har han sprungit me över mammas vardagsrumsgolv haha han skratta och tyckte de va jätte kul :) Så idag äntligen tog ja me den hem, efter en lång tid. Så imorrn är de mer träning som gäller :) Något som Milton me är duktig på är att peka på lampan om man frågar vart den är, och de har han kunnat länge nu, plus att han vet vart vovven och kissen är om man frågar han :)


Har iallfall bestämt mig för att ta vaccinet mot svininfluensan, gör de för min sons skull :)


Nehe nu kommer Caspian och lägger huvudet på min arm, han vill antagligen ut :) Sen blir de tv:n.

Hej hej



(nyvaken efter ha sovit middag)





Kommentarer
Postat av: ella

vemär caspian?

2009-11-03 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0