Fina naglar :)

Jaha då har man jävligt snygga naglar :) Är super nöjd. Bild kommer senare.

Jaha va hos Tillis kl halv nio, va svin trött. Vi käka frukost och så plinga de på dörren, då kom Ester. Sen plinga de på dörren igen, då kom min lillsyrran :) Fixade naglarna, gick ifrån Tillis halv tolv. Pröva att ringa till Effa eftersom att ja o Mlton skulle dit och umgås, men inget svar så gick hem. Titta förbi mamma och drack kaffe, sen gick vi hem.

Varit hos mamma en gång till ikväll, käka mat där :) De tackar man för hehe

Milton somna precis. Han va svin trött så va tvungen att lägga han. Känner att de blir tidigt för mig ikväll oxå, är svimfärdig känns de som :(

Ja ja, de va allt för idag. Kraaam

Kommentarer
Postat av: Effa

jag hittar inte min mobil, den är helt borta :( och jag har inte ditt nr någon annan stans. så logga in på msn.

2009-11-26 @ 21:50:51
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0