Dålig uppdatering

Usch va dålig ja varit på att uppdatera här :/ Har helt enkelt inte haft någon ork eller tid till det.

Emil's 30 års fest i lördags va hur trevlig och rolig som helst :) God mat, god dricka, roliga lekar och sen på de haha Emils ballong dans me två kompisar haha höll på att dö av skratt :D

Söndagen va seg, gjorde inte allt för mye. Milton kom hem vid tre tiden.

Idag har de väl hänt lite mer iallfall hehe lillsyrran kom vid elva tiden till mig och Milton. Hon skulle hjälpa mig me Milton när Ester fixa mina naglar. Så Ester kom vid tolv. Naglarna vart åter igen jätte snygga :) Bild kommer hehe ( som ja sa förra gången me, men ingen bild än :/ ) Va väl klart vid halv två, och då gjorde vi mat efter att Ester gått. Vart chilli corn carne me ris :P Va gott. Sen kom mamma och fixa belysningen till min utegran som pappa va och lämna imorse :) Så nu lyser de så fint på uteplatsen. Sen skulle Frida och ja gå en promenad, gick först till henne för att hon skulle gå ett litet varv me Diezel. Då hade de kommit ett paket till henne så vi bestämde för att gå ner till centrum för att hämta ut hennes paket på ica.

Gick sen hem igen, lämna Xtra hemma, sen gick ja och Milton till mamma. Kom hem vid kl 21. La en trött lillfis på en gång hehe och han somna direkt.

Så nu sitter ja här och glor. Får se va man hittar på. Kanske glo på en film :) Eller hur Tillis ;) ?

Ja ja de va lite uppdatering, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0