Ciggisar = Slut

Har varit rökfri i 4 dagar nu :) Är jätte stolt över mig själv. Visst är de jobbigt, men ja ska fortsätta kämpa, ska klara det den här gången. Så onödiga pengar, och så mår man så mye bättre av att inte röka, plus att man luktar så illa när man röker. Har känt de på mina jackor, så imorrn ska ja tvätta varje jacka ja äger :)

Ska städa imorrn me, vart ingen städning idag, hade ingen ork till de, men ja bada Caspian och de gick bara bra. Fast de lukta blöt hund i hela lägenheten efter så de va inte så fräscht. Så MÅSTE städa imorrn.

Va mysigt de har varit idag me första snön :) Längtar efter att få ta me Milton ut så han får åka pulka för första gången :) Få se hans reaktion, han kommer nog tycka att de är kanon kul. Synd bara att de inte kom mer snö än va de gjorde. Får se när de börjar snöa rejält, då är de JUL :)

Längtar tills ja får sätta upp julgardinerna, stakarna och stjärnorna i fönstren, julpynta lite :) Åhhhh va ja längtar. Får se om ja ska ha nån gran inne, men ute ska ja nog ha en, på uteplatsen, och sen belysning på balkongräcket :) Ska se me pappa om han fixar ute gran till mig och Milton :)

Som ni antagligen har förståt vid de här laget så är ja singel nu, och kommer förbli de nu ett bra tag. Tänker inte "leta" efter någon, utan den rätta dyker upp när man minst anar de :) Killar kan man inte lita på, iallafall inte när dom är sjukligt svartsjuka :S

Vill oxå tillägga att ja älskar min son så otroligt mye, är så glad över att ja har min prins <3 Ångrar inte honom en dag. Han är de bästa som hänt mig, MIN otroliga gåva. Milton, ja älskar dig, och kommer alltid finnas vid din sida och kommer alltid stötta dig i vad du än vill göra.

Nehe nu ska ja lägga mig i sängen och läsa lite innan ja ska sova. Natt natt




Kommentarer
Postat av: Suz

Wuhu, håller tummarna för att du lyckas fimpa för alltid :-D Grattis!

2009-11-05 @ 13:24:50
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0