Bloggdesigns ombyte

Nu är de dags att byta design på min blogg :) Min lillasyster ( http://imdoublenature.webblogg.se/ )  har lovat att hjälpa mig att fixa och pröva lite :) Så ja hoppas de blir fint, eller de tror ja att de blir. Hon är väldigt duktig me sånt. Så ska bli spännande och se hur de kommer bli thihi

Ja nu ikväll har ja inte gjort allt för mye, gjorde lite käk förut. Så satt vid tv:n och glodde lite. Va inte ett dugg bra på tv ikväll :/ Ida ringde, så vi prata i nästen en timme :) Skönt att höra hennes röst igen, och så va de skönt att få prata av sig lite :)

Troligtvis så kommer Ida, Kevin och Börni hit v 47 och ska stanna ett tag :) Ska bli sååå kul, både för mig, Milton och Caspian :D Skönt me lite sällskap på kvällarna här, är så tyst och tråkigt. Milton lägger sig ju vid halv sju och sover för natten. LÄNGTAR <3

Imorrn är de farsdag :) Fast lär väl inte träffa pappa nåt imorrn, min lillebror har innebandymatch i norrköping så dom ska åka dit, sen ska pappa till farfar. Så får ringa han imorrn och prata me han :) Ge presenten när vi träffas.

Imorrn ska ja troligtvis gå en promenad me Sandra och Ludde :) Trevligt, va ju ett tag sen vi sågs och umgicks. Få snacka lite skit me henne me hihi

Nehe nu blir de liggläge och min bok :) Natt natt på er


Xtra, min älskade <3 Saknar dig så otroligt mycket. Ska komma till dig snart, ja lovar
(
Hon är lite galen på denna bild hihi )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0