Sååå söt :)

Gud va söt han är Frida och mickes hund, Diesel ska han heta. En liten gosig sak :) Kort kommer så småningom :D


Jaha dagen har gått väldigt fort. Känt mig stressad hel dagen :/
Börja me att ja vakna kl 7 av att Milton va vaken, så de va bara att ge han flaskan. Sen så klädde ja på han och hoppa själv in i duschen. Sen gjorde ja iordning mig och gick hem till mamma för att hämta buss pengar. Ville inte gå i stormen ner ända till BVC :( Usch jävla blåst. Hann me att dricka en kaffe hos mamma me. Lika trevligt som vanligt. Jaha va på bvc halv tio, sen kom vi in till birgitta kl 10. Milton vägdes och mättes, han vägde 8840 g och va 67.2 cm lång, 44 cm runt huvudet. Sen fick han sina 5 månaders sprutor. Han va jätte duktig min prins. Han sa inte ett ljud :D När vi va klara på bvc så knata vi vidare till mariagården för att prata me prästen. Effa och Milo va oxå me såklart eftersom vi ska ha dop tillsammans. Vi fick bestämma vilka psalmer som ska sjungas och vem som ska hälla upp vatten o bära kors osv. Va en hel del att gå igenom. Men till slut va vi klara där me. Då va e bara att knata vidare ner till centrum och möta mamma som kom me halv ett bussen. Då gick vi upp till kommunhuset och lämna 2 papper. Sen åkte vi me bussen till viberga för va tvungen att köpa mat åt milton. Sen gick vi hem från viberga mamma och ja, i den där jävla blåsten :/ Sen när vi kom hem till mamma så kom Frida efter ett tag. Så åkte vi till min morbror och hämta hunden som Frida och Micke har köpt. En dyng söt 5 månaders valp vid namn Diesel som är jämthund,gråhund,laika,wachtel. Så de är en redig blandning, men söt som få :) Och troligtvis ska pappa köpa en imorrn oxå :) Som ska vara hos mig när pappa jobbar. Kommer få fullt upp om dagarna :D

Nehe varsegoda å läs :D godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack... ja kände att visst jag är virrig, och tyckte bättre om det nya bloggnamnet.

2009-05-28 @ 08:45:57
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0