Long time ago . . .

Va visst ett tag sen ja skrev här, men har haft fullt upp.

Jaha idag är de mors dag :) Min första oxå haha, fick ett partytält av Milton som ja ville ha :) Tack mammas älskling :D
Har varit hos mamma hela dagen och vi har fikat och grejat. Linda och barnen va oxå me på förmiddagen, sen åkte dom vidare. Nu ikväll har ja och lillebror satt upp mitt partytält haha efter mye slit så gick de haha får se hur länge de sitter där nu utan att rasar ihop hehe. Ska köpa sidor till me, skyddar mer för blåsten då. Lillebror har klippt mitt gräs oxå, ja fick inte göra de själv, utan de ville han göra. Så nu har ja en nyklippt gräsmatta, tack lillebror :) Däremot Idas tomt, där ser de ut som en djungel haha, men lillebror sa att han kunde klippa den me, fast imorrn. Hoppas Ida kommer hem snart, saknar henne o kevin så mye. Har inte träffats på snart 1 månad tror ja de är :/ usch de är jobbigt att vara ifrån dom så länge. Men nästa vecka skulle Ida komma hem sa hon idag :) Får hoppas på de, vill ju att hon ska bli frisk. Älskar er gumman <3

nehe nu har ja skrivit lite.

Hej hej

du är söt ;)


foto: Frida Andersson http://imdoublenature.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Nicki

Bor du kvar på Tegvägen eller har du flyttat? =)

2009-05-31 @ 23:46:20
URL: http://nicki.holmstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

men hallå snuttan var ju länge sen ni skulle klippa min gräsmatta sa ni ju ;) hihi ! så har jag en djungel nu haha ! Nae då , ni gör det när ni vill annars gör jag det själv när jag kommer hem :) Saknar er , älskar er !

2009-06-01 @ 18:01:30
URL: http://idaochkevin.blogg.se/
Postat av: Emma Simsek

hej.

ja det är ju knappt att man kan kalla dom för folk. för att skriva sånna kommentarer är så omänskligt det bara kan bli. jag har oxå fått massor med elaka, och såklart anonyma kommentarer så länge jag kan minnas, med folk som hittar på saker och försöker förstöra, och så länge dom ger sig på bara mig så kan jag ta det, men när man ger sig på ett litet oskyldigt barn som aldrig har gjort någon illa så går det över gränsen. det är vidrigt.



tack så mycket :) milton är så söt han med. synd bara att han har en sån korkad far.

2009-06-01 @ 23:48:43
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: Emma Simsek

nej jag har ingen aning. det är förmodligen ingen jag känner över huvudtaget heller.



ja det är synd. tur att han har en mamma som älskar honom iallafall. det är allt han behöver. korkade pappor kan lika gärna hålla sig på avstånd :)

2009-06-02 @ 00:08:56
URL: http://emmasimsek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0