Grattis min älskling. . .

Idag blir Milton 5 månader :) Han har blivit så stor min lillfis <3 Känns som att de inte va länge sen han föddes :)



Jaha har varit på gruppen idag, va kul och träffa alla. Va ju ett tag sen vi var där :/ Får börja gå nu varje tisdag, för när Milton fyllt 1 år och börjat dagis får vi inte fortsätta gå :/ Lite träligt men så är de tyvärr.

La Milton för natten fär ca 30 min sen, och han har inte somnat än :/ Han ligger och tjattrar i sängen haha får gå in och ge nappen me jämna mellan rum, och då ger han mig världens leende :) Gud va ja älskar honom, han får mig att se fram emot att vakna på morgonen. 

Snart är de dags för dop :) Den 7 juni kl 12.30. Ska ha de tillsammans me Effa. Ska bli kul tycker ja. Ska till mariagården den 27 maj och prata me prästen.  

Kommentarer
Postat av: Emma Ö

gud vad tiden går fort.. :) ska bli kul att få träffa er :) kramkram

2009-05-20 @ 13:36:16
Postat av: Sandra

Hörredu förresten, i need your help. jag vill ändra min blogg, haha. tycker din är snyggast utav dom jag läser, har du lust att göra om min om du får användarnamn och lösen. det är ju bara du messar när du ser det här så kan jag sms:a det till dej! PUSS

2009-05-20 @ 18:54:01
URL: http://galaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0